Medicinální houby

Účinky vitálních hub začíná poznávat stále více lidí, proto bych je v tomto díle ráda představila všem, kteří je ještě neznají nebo dalším, kteří je zatím nevyzkoušeli.

reishi

Dnes stále populárnější vitální houby jsou pokladem z přírody, jehož hodnotu znají asijské a domorodé národy po tisíce let. Jsou součástí tradičních léčebných systémů, jakým je čínská, indická či ruská medicína. Tento poklad začíná objevovat i "klasická" medicína, která vědeckými výzkumy a pokusy potvrzuje to, co naši předci již dávno věděli ‒ vitální houby mohou zabránit, aby se nemoc objevila, a když už propukne, pomohou nám od ní ulevit.

CO HOUBY DOKÁŽOU?

Vitální houby obsahují mnoho vysoce účinných bioaktivních složek, které působí na buňky imunitního systému, a také látky, které mají přímý ničící vliv na viry, bakterie i kvasinky apod.

Imunitnímu systému nejvíce prospívají betaglukany (houbové polysacharidy), ale třeba i další látky jako jsou vitamíny, triterpeny, enzymy, minerály, antioxidanty apod. Tyto látky posilují imunitní systém, dodávají mu početní i silovou převahu nad např. infekčními patogeny, jakými jsou viry, bakterie, ale i mykózy či chlamydie a dávají sílu bojovat s nádorovými buňkami. Houby imunitní systém ovšem pouze nestimulují, v případě alergií či autoimunitních nemocí jej naopak harmonizují a zklidňují jeho zvýšenou aktivitu.

NEJZNÁMĚJŠÍ A NEJPOUŽÍVANĚJŠÍ HOUBOU JE REISHI

Reishi neboli lesklokorka lesklá je jedním z nejznámějších léčiv tradiční čínské medicíny. V překladu znamená "božská houba nesmrtelnosti". Její léčebné účinky se využívají již více jak 4 000 let. Ve starých dobách byli lidé ochotni cestovat do velmi vzdálených míst, aby ji získali a mohli využít její silný léčivý potenciál.

Hlavní účinky Reishi:

• Posílení imunitního systému,
  • terapie alergií a autoimunitních problémů,
  • podpora vitality,
  • doplňková terapie rakoviny,
  • podpora srdce a oběhu,
  • přírodní prostředek proti stárnutí,
  • pomoc při poruchách spánku, nervovém neklidu a vyčerpání,
  • podpora regenerace jaterních buněk
  • výrazné protizánětlivé účinky

HERICIUM

V angličtině se Hericium neboli korálovec ježatý nazývá díky svému vzhledu "lví hříva". Ve starověké Číně se užívalo pro poruchy trávicího traktu, například na žaludeční vředy. V současnosti je předmětem mnoha studií, které zkoumají vliv Hericia na jeho schopnost stimulovat produkci NGF (nervového růstového faktoru). NGF ovlivňuje růst a život nervových buněk. Nízká úroveň NGF má vliv na vznik Alzheimerovy nemoci či demence.

hericium

Hlavní účinky Hericia:

• Regulace žaludečních a střevních problémů, zejména při gastrointestinálním zánětu,
  • prevence nádorových poruch, především rakoviny žaludku, střev, jícnu a kůže,
  • posílení imunitního systému,
  • doplňková terapie u nervových onemocnění,
  • tišení depresivních nálad,
  • neklid a poruchy spánku.

Problém, který trápí mnoho žen je hormonální nerovnováha. I zde umí vitální houby pomoci. Naše zákaznice si oblíbily doplněk stravy MycoMeno. Jsme rádi, že se k nám pro něj vrací, a že jim pomáhá.

Přípravek je určen pro ženy, které trpí nejenom premenstruačním syndromem, ale i nepravidelnou menstruací. Zklidňuje podrážděnost a nervozitu. Složením přispívá MycoMeno k udržení hormonální rovnováhy před menopauzou i při ní.

mycomeno

Většina žen zná krále ženských bylinek kontryhel obecný, který v kombinaci s červeným jetelem, včelím pylem či meduňkou lékařskou pomáhá vyrovnat se s nepříjemnými pocity menopauzy. Některé již objevily přínos anděliky čínské, jiné mají dobré zkušenosti s včelí mateří kašičkou či ploštičníkem hroznatým. Všechny tyto úžasné byliny, a dále pak houby reishi a hericium jsou právě součástí oblíbeného produktu MycoMeno.