MycoMedica, Strana 20
Webová stránka značky: MycoMedica
TCM POINT s.r.o. (vlastník značky MycoMedica) je ryze česká rodinná firma založená v roce 2010. Zakladatelem je Milan Schirlo, který se už 20 let zabývá vitálními houbami a tradiční čínskou medicínou. Ročně si jejich produkty koupí více jak čtvrt miliónu zákazníků z celého světa. Používají houby pěstované v čínských provinciích AnHui, Fujian a Jiangxi, tedy v oblastech průmyslem a civilizací prakticky nedotčených. Veškerá houbová surovina, kterou používají pro výrobu svých houbových produktů, je před zpracováním testována v německé nezávislé laboratoři Agrolab na více než 500 druhů známých těžkých kovů, pesticidů a člověku nebezpečných mikroorganismů. A to nejdůležitější? Jejich houby prostě fungují.
Řazení produktů
232 položek celkem
Výpis produktů
199 Kč
Bylinky umí doslova zázraky. Když je správně zkombinujete, a navíc přidáte extrakty z vitálních hub, můžete pozitivně podpořit dětský organismus, a to čistě přírodní cestou. Řada dětských sirupů MycoMedica je koncipována tak, aby pomáhala harmonizovat různé nerovnováhy dětského organismu. Tradiční č...
199 Kč
AKCE Vyměnili jsme pastelky za větší dobrodružství. Nově v každém sirupu hledejte tetovačky a soutěžte o produkty zdarma. Více informací najdete ZDE. Bylinky umí doslova zázraky. Když je správně zkombinujete, a navíc přidáte extrakty z vitálních hub, můžete pozitivně podpořit dětský organismus, a...
199 Kč
AKCE Vyměnili jsme pastelky za větší dobrodružství. Nově v každém sirupu hledejte tetovačky a soutěžte o produkty zdarma. Více informací najdete ZDE. Bylinky umí doslova zázraky. Když je správně zkombinujete, a navíc přidáte extrakty z vitálních hub, můžete pozitivně podpořit organismus, a to čist...
2 690 Kč
Vyvážená kombinace kvalitního korejského červeného ženšenu a dvou vitálních hub Reishi a Cordycepsu je sestavená na principech tradiční čínské medicíny pro podporu vitality a obranyschopnosti. Připravili jsme pro vás výjimečný produkt Ženšen, který kromě vysoce kvalitního korejského červeného žen...
